Uncategorized

صادرات منوط کاهش هزینه و افزایش بهره وری

صادرات منوط کاهش هزینه و افزایش بهره وری

صادرات منوط کاهش هزینه و افزایش بهره وری

صادرات منوط کاهش هزینه و افزایش بهره وری

  • به گزارش ایرنا حسن رکنی شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین المللی صنایع و ماشین آلات کشاورزی در محل دایمی نمایشگاه بین المللی اهواز در جمع خبرنگاران افزود: حضور در بازار کشورهای خارجی و عرضه محصولات کشاورزی از اهداف ما برای آینده نزدیک است.
  • وی با بیان اینکه دوره کشاورزی سنتی و معیشتی تمام شده گفت: با شرایط اقلیمی کنونی نمی توان به ماشین آلات قدیمی برای توسعه کشاورزی اکتفا کرد.
    رکنی ادامه داد: به طور نمونه با بکارگیری تجهیزات مدرن در حوزه دام و طیور موفق به ایجاد شرایط استانداردی برای تولیدکنندگان شده ایم. هم اکنون مرغ گوشتی نیز به سایر کشورها صادر می شود اما برای توسعه این امر لازم است کشتارگاه های ما به خط دوم تجهیز شوند.
  • ** پرداخت تسهیلات به متقاضیان استفاده از ماشین آلات مدرن وی با اشاره به اینکه معاونت مکانیزاسیون وزارت کشاورزی به متقاضیان استفاده از ماشین آلات مدرن تسهیلات پرداخت می کند افزود: این اعتبار برای تمام دامپروران، کشاورزان و تولیدکنندگان محصولات کشاورزی وجود دارد.
  • معاون وزیر جهادکشاورزی با اشاره به اینکه تولیدکنندگان ماشین آلات مختلف از استان های دیگر حضور فعالی در این نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی اهواز داشته اند افزود: بیش از ۹۰درصد نیاز کشور به ماشین آلات کشاورزی از طریق تولیدکنندگان درون کشور برطرف می شود.
  • هفتمین نمایشگاه بین المللی صنایع و ماشین آلات کشاورزی، نهاده ها، آبیاری آبرسانی، دام ، طیور،شیلات، آبزیان و دامپزشکی با مشارکت استان های مرکزی، خراسان رضوی، تهران، اصفهان، مازندران، قزوین، قم، گلستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خوزستان، البرز، همدان، کردستان، یزد، فارس، کرمان، کرمانشاه و حضور مستقیم کشورهای هند و نروژ عصر شنبه در اهواز گشایش یافت.
    این نمایشگاه از ۷ تا ۱۵ بهمن از ساعت ۱۶ تا ۲۱ برپا است.

تماس با ما

ویوان در شبکه های اجتماعی:

اینستاگرامفیسبوک

تلگرام

لینکدین

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *