عمومی

رونمایی از دو محصول جدید توکسین بایندری با نام های مگنوتوکس آلفا و مگنوتوکس پریمیوم

 

مگنوتوکس آلفا و مگنوتوکس پریمیوم

مگنوتوکس آلفا و مگنوتوکس پریمیوم

شرکت دانش بنیان ویوان بعنوان تنها دارنده مجوز تولید توکسین بایندر از سازمان دامپزشکی کشور، با استفاده از جدیدترین نتایج تحقیقات علمی، بعد از گذشت یکسال از تولید اولین توکسین بایندر چند جزئی خود  با نام تجاری مگنوتوس، موفق به توسعه این محصول گردید و از دو محصول توکسین بایندری جدید خود با نام های مگنوتوکس آلفا و مگنوتوکس پریمیوم رونمایی کرد.

امروزه استفاده از توکسین بایندرها بعنوان مهمترین روش کنترل سموم قارچی موجود در خوراک دام و طیور به شمار می آید و تاثیر بسزایی در حفظ سلامت دام و طیور دارد.

دانش فنی و فرآیند تولید این دسته از محصولات به طور کامل در کشور توسط گروه ویوان بومی سازی شده و با توجه به سطح کیفی بالای محصولات این شرکت، نیاز کشور به وارد کردن محصولات خارجی به طور کامل برطرف شده است.

محصول مگنوتوکس آلفا، یک توکسین بایندرمطمئن و مقرون به صرفه است که درترکیب آن به مقدار کافی از دیواره سلولی مخمر و باکتری های تجزیه کننده سموم قارچی استفاده شده و در کنار دیگر جاذب های آلی و معدنی یک توکسین بایندر کامل و موثر را تشکیل می‌دهند.

این محصول برای استفاده در خوراک انواع دام و طیور و آبزیان مناسب بوده و به لحاظ کیفیت و عملکرد با برترین محصولات خارجی قابل رقابت میباشد و در حال حاضر مناسب ترین گزینه برای واحدهای تولیدی و پرورشی است.

محصول مگنوتوکس پریمیوم نیز یک توکسین بایندر ۹جزئی قدرتمند و تضمین شده است که در ترکیب آن از حداکثر مقدار دیواره سلولی مخمر و باکتری های تجزیه کننده سموم قارچی استفاده شده است و اثراتی فراتر از یک توکسین بایندر بر سلامتی و عملکرد گله دارد و اغلب برای گروه های مولد و حساس توصیه می شود.

شرکت دانش بنیان ویوان از ۱۳ سال پیش تلاش نموده با تولید محصولاتی دانش محور و علمی، اطمینان خاطر مشتریان راجلب نموده و تجربه یک خرید خوب و مطمئن را برای مشتریان محقق سازد.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *