اخبار ویوان

اعطای نشان بلورین جایزه ملی مدیریت منابع انسانی به شرکت ویوان

ششمین کنفرانس ملی مدیریت منابع انسانی و پنجمین دوره جایزه ملی مدیریت منابع انسانی به سازمان های رهسپار تعالی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۹ و ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۰ در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد.
در این دوره ۲۴۷ شرکت و سازمان برتر دولتی و خصوصی حضور داشتند که ۴۴ شرکت موفق به کسب تندیس و لوح افتخار به تناسب سطح بلوغ منابع انسانی و بر اساس استاندارد 34000 شدند.

شرکت ویوان با توجه به استراتژی ها و فرآیندهای سازمانی خود شامل طراحی و استقرار برنامه استراتژیک مدون، منعطف و چابک، طراحی و اجرای سیستم مدیریت منابع انسانی نظام مند و ایجاد کارکنان شایسته و دلبسته و رضایت شغلی کارکنان، توجه به نیازهای علمکردی، روحی و انگیزشی کارکنان بر اساس مدل ارزش آفرینی سازمان، استقرار سیستم شایسته محور و نظام مند جبران خدمات، توجه به آموزش کارکنان و ایجاد یک سازمان یادگیرنده و آموزش پذیر و… مفتخر به کسب نشان بلورین و لوح افتخار پنجمین جایزه ملی مدیریت منابع انسانی گردید.

شایان ذکر است که این استاندارد مهمترین رویداد مدیریت منابع انسانی و اصلی ترین معیار برای سنجش و بهبود فرآیندهای این حوزه است که طی این چند سال، شرکت ها و سازمان های بزرگی که در حوزه های فولادی و معدنی، بانکی، بیمه ای، دارویی، نفت و گاز، تلکام و … فعالیت می کنند موفق به کسب عناوین این جایزه در سطوح مختلف شدند.

 

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *