اخبار ویوان

انتخاب دکتر احسان میرزاده(مدیر عامل شرکت ویـوان) به عنوان عضو هیأت مدیره کانون کارآفرینان خراسان جنوبی

جلسه مجمع عمومی و انتخابات هیات مدیره کانون کارآفرینان استان خراسان جنوبی در محل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد.
در این جلسه و پس از رای گیری اعضای مجمع عمومی، احسان میرزاده، رضا فروزانفر، سید علی خیریه، ‌صادق پاسبان و ایمان علیدوست به عنوان اعضای هیأت مدیره کانون کارآفرینان استان خراسان جنوبی انتخاب شدند.

دکتر زندوکیلی، مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با خبرگزاری ایرنا، هدف از ایجاد این کانون‌ را تشکیل اتاق فکر کارآفرینی استان و همکاری با دستگاه‌های اجرایی و نهادهای بخش خصوصی در زیست‌بوم کارآفرینی استان و کشور بیان کرد.

وی با اشاره به ساختار هیات امناء کانون کارآفرینان برتر گفت: اعضای هیات مدیره که توسط مجمع عمومی کارآفرینان هر استان انتخاب می شوند، به همراه مدیران دولتی شامل استاندار، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، مدیران کل سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، امور اقتصادی و دارایی، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و رئیس مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان، هیات امنا را تشکیل می دهند. هیات امنا هر سه ماه یکبار جلسه ای برگزار کرده و ضمن بررسی زیست بوم کارآفرینی، موانع کارآفرینی در استان را مورد بررسی قرار داده و دستورهای لازم را صادر می‌کنند.

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *